انواع تبلیغات اینترنتی
انواع تبلیغات
فوریه 23, 2017
بنر تبلیغاتی چیست
بنر تبلیغاتی چیست ؟
می 23, 2017
رنگ در بنر

رنگ در بنر

هیچکس را پیدا نمیکنید یا حتی بسیار اندک هستند افرادی که به قدرت رنگ اعتقادی نداشته باشند . رنگ جزو اصلی ترین خلایق خداوند است و توسط آن زیبایی های بسیاری را در اطراف مشاهده می کنیم . به واسطه رنگ ها ، تبلیغات زنده می مانند . اگر رنگ نقشی در یک طرح ایجاد نکند به واقع طرح روحی ندارد . در طراحی بنر یا هر طرح دیگری به خصوص طراحی لوگو ، رنگ نقش بسیار مهمی را ایفا میکند . با انتخاب یک رنگ متناسب با طرح ، میتوانید طراحی بنر یا لوگو خود را دگرگون کنید .

تاثیر رنگ در بنر تبلیغاتی

در طراحی بنر تبلیغاتی ، تزریق رنگ به عناصر گرافیکی ، طرح بنر شما جذاب تر و زیباتر می کند . البته این بدان معنی نیست که هر رنگ را بی ارتباط و بدون در نظر گرفتن جایگاه و اصول انتخاب کنید . برای طراحی بنر رعایت اصول و چارچوب جذب مخاطبان و صف آن کاربر پسند بودن طرح یک عامل مهم بحساب می آید و عدم رعایت ان ضربه بزرگی به تبلیغات شما خواهد زد . نه تنها در بنر ، بلکه در طرح های دیگر مثل کارت ویزیت ، بروشور ، کاتالوگ ، لوگو و … به همین صورت عمل می کند . کمی دقتی در این باره شکست جایگزین پیروزی در تبلیغات خواهد شد .

رنگ های پر استفاده در بنر

درست است که دست ما برای انتخاب رنگ و استفاده از طیف عظیم رنگ برای طراحی باز است . اما آیا لزومی بر استفاده تمام این رنگ ها وجود دارد یا خیر. در طراحی بنر استفاده از چند رنگ بیشترین کاربرد را دارد که این موضوع را میتوانیم تنها با مرور تبلیغات اینترنتی به تکرار مشاهده کنیم . رنگ هایی مانند ، قرمز ، نارنجی ، زرد ، آبی ( طیف های مختلف ) ، سفید ، تیره و … جزو آن دسته از رنگ ها هستند .

با این حال ، برای آنکه طراحی لوگو یا بنر و … شما چشم نواز باشد و ماندگار ، جدا از توجه به اصول و قوائد طراحی ، که بزودی در آموزش طراحی بنر و آموزش طراحی لوگو به آن می پردازیم . دقت و استفاده صحیح از رنگ ها تاثیر بسیاری بر روی طراحی شما می گذارد .

انتهای مطلب .

اختصاصی ، طراحان لوگو ایران

S VahidReza Farahani
S VahidReza Farahani
با سلام ، سید وحید رضا فراهانی هستم متولد دی ماه 1368 ، علاقه مند به نرم افزار فتوشاپ و نرم افزار موشن گرافیک همچون افترافکت ، طراح من با هدف ایجاد یک بستر مناسب در ارائه خدمات طراحی گرافیک به صورت آنلاین که بتواند نیاز شرکت ها و کسب و کارها برای داشتن یک طراحی مدرن در حوزه تبلیغات را پاسخگو باشد ، ایجاد شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *