نکات مهم طراحی لوگو
فوریه 11, 2017
انواع تبلیغات اینترنتی
انواع تبلیغات
فوریه 23, 2017
سامانه طراحی لوگو ایرانیان

سامانه طراحی لوگو ایرانیان

سامانه طراحی لوگو ایرانیان با دو سرویس آنلاین و کلیدی در زمینه طراحی لوگو و طراحی بنر هم اکنون فعالیت خود را آغاز کرد . در این سامانه به صورت کاملا تخصصی به آموزش طراحی لوگو و آموزش طراحی بنر تبلیغاتی پرداخته خواهد شد ، اما بصورت رسمی و تخصصی ، این سامانه آماده خدمت رسانی در طراحی نماد یا آرم شرکت و برای تبلیغات هوشمندانه در فضای مجازی از طریق تبلیغات بنری ، به طراحی بنر تبلیغاتی می پردازد .

سامانه طراحی لوگو ایرانیان

تیم متخصص طراحان لوگو ایران با سال ها تجربه در زمینه طراحی گرافیک و خلق طرح های خلاقانه موثر برای شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ پشتوانه ی شما در امر تجارت الکترونیک ( خدمات طراحی گرافیک ) خواهد بود .

این روزها ، هر شرکت ، یا کسب وکاری برای شروع فعالیت خود و پرداختن به موضوع برندینگ باید راهکار های مختلفی را مورد آزمایش و بررسی قرار دهد تا بتواند به یک راه حل هدفمند و تاثیر گذار در فروش محصول خود دست پیدا کند . در این بین داشتن یک لوگو یا هویت و نماد بصری لازمه هر کاری محسوب می شود، چراکه برای نمایش هرچه بهتر ، شناساندن برند خود به مخاطبان به یک هویت بصری احتیاج خواهید داشت .

ویژگی های یک طراحی بنر موثر 

کسی را نمیشناسیم که در فضای مجازی یا حتی محیط اطراف کسب و کارمان با نام بنر آشنایی نداشته باشد . تبلیغات از طریق طراحی بنر جزو اصلی ترین نوع تبلیغات بحساب می آید . در فضای مجازی که محوریت صحبت امروز است . نمایش اینگونه آگهی های تصویری به صورت متحرک و یا تصاویر ثابت تبلیغاتی به تعداد زیاد قابل مشاهده است و روزانه بر تعداد ان ها افزوده می شود . یکی از نکاتی که باعث افزایش این گونه آگهی ها در فضای مجازی شده است ، میزان تاثیر گذاری بالا و در صورت استفاده صحیح و اصولی از آن با افزایش چند برابری فروش همراه خواهد بود .

انتهای مطلب .

اختصاصی طراحان لوگو ایران

S VahidReza Farahani
S VahidReza Farahani
با سلام ، سید وحید رضا فراهانی هستم متولد دی ماه 1368 ، علاقه مند به نرم افزار فتوشاپ و نرم افزار موشن گرافیک همچون افترافکت ، طراح من با هدف ایجاد یک بستر مناسب در ارائه خدمات طراحی گرافیک به صورت آنلاین که بتواند نیاز شرکت ها و کسب و کارها برای داشتن یک طراحی مدرن در حوزه تبلیغات را پاسخگو باشد ، ایجاد شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *